HEARTLESS?

{Jag ska igentligen inte skriva så mycket om mina åsikter på bloggen hade jag tänkt det finns mycket bättre bloggar om de! ,, men det är en sak jag tänkte på som jag måste skriva om..}



idag när jag satt på stan kom jag på mej själv sittande och dömma allting,- kanske var det för att jag var väldigt varm, stressad och irriterad . Men det ja ville komma till var


Att när jag började sjuan var ju den stora grejen att hitta nya kompisar och man hade väldigt stora förhoppningar.


Fick ni några nya kompisar? jag fick det, och jag kan ärligt säga att jag faktisk försökte att hänga efter/ bli kompis med de som var lite poppulärare och så..

Jag är ingen dålig människa för att jag gjorde så ,, jag tror bara det är männskligt! men varför? varför kunde jag inte försöka se de fina personligheterna? ..

 

Jag ska snart börja ny skola för jag inte trivdes och det hände lite saker på min förra skola,, jag är faktisk väldigtnervös haha!
skriver om hur det är sen när jag börjat!



Jag blir själv jävlig arg när jag ser anndra dömma folk.. utan att tänka på vad man själv gör..
så imorgon får mitt mål bli att sluta dömma folk och börja prata med anndra jag vanligtvis inte skulle ens se på!
VAD HAR JAG ATT FÖRLORA? OM NÅN VECKA ÄR JAG BORT DÄR IFRÅN :D

HÄNGER NI PÅ OCH GÖR DET? :)


Kommentarer
Postat av: MLN

jag gör nog det..

tyvärr!

2009-11-15 @ 20:32:07
URL: http://annapolis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jo jag håller faktiskt med...

2009-11-16 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0