BETTER RUN







Jag tänkte börja dagen - som snart är kväll.

Nu när det är vinter blir allting kväll mycket tidigare,

Den här texten har hjälp mig mycket och jag mår själv väldigt bra av att höra den,

Jag tänkte att den kanske kunde passa idag på söndagen eftersom jag vet att det är väldigt mycket folk som har lite söndagsångest tills imorgon (JAG MED!!)

 

Så här har vi den! Dagens hjälp-text, ett litet stycke ifrån Better Run, det här är en låt med en underbar text! <3
blir gråtfärdig varje gång jag hör den! låten är under bar också. Gjort av Army Of Me.

Vad tycker ni?

HAR DU EN TEXT/LÅT DU ALLTID FÅR EN LITEN TÅR NÄR DU LÄSER/HÖR



Kommentarer
Postat av: MLN

ååh!

you better run svider när man hör!

min favorit är nog en liten bit ur en håkan hellstöm!

alla håkan hellström tror jag haha ^^

jag blir så glad fast ändå lessen när jag hör han!

söt blogg btw!

2009-11-15 @ 17:22:08
URL: http://annapolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0